A vevőszolgálat és ügyfélszolgálat nem csupán telefonálást vagy panaszkezelést jelent, mert sokkal több annál. Ezek a munkakörök olyan alapvető szerepet játszanak egy vállalkozás életében, amelyek nélkül elképzelhetetlen a működés. Füzesabonyban is egyre több helyen nyílik lehetőség ezen a területen, nézzük meg, mit kínál a város és hogyan érdemes belevágni!
Ilyen funkciók érhetők el az ügyfélszolgálati területen?
Füzesabony mérete ellenére meglepően sokféle vevőkapcsolati és ügyfélszolgálati munkakör elérhető. Van itt irodai ügyfélszolgálatos, ami általában telefonos és e-mailes ügyintézést jelent, cégek központi ügyfélszolgálatain. Személyes ügyfélszolgálati munkatárs pl. közüzemi szolgáltatóknál, biztosítóknál vagy mobilcégeknél. Pénztáros-ügyintéző bolti vagy gyógyszertári környezetben, ahol a vásárlók kiszolgálása és alapvető információnyújtás is feladat. De elérhető még back-office munkatárs. Bár ez nem közvetlen ügyfélkapcsolat, de az ügyfélszolgálat támogatása adminisztrációval. Az ilyen és ehhez hasonló álláshirdetéseket pedig megtaláljuk a fuzesabonyallas.hu webpage felkeresésével.
Mik az elvárások ezeknél?
Ezek a munkák nem minden esetben igényelnek felsőfokú végzettséget, de a jó kommunikációs készség, türelem, empátia, határozottság és problémamegoldó képesség, illetve alapszintű számítógépes ismeretek kulcsfontosságúak. Előny még az idegen nyelvismeret, call center tapasztalat, CRM rendszerek ismerete.
Mit kínálnak ezek a munkakörök?
Stabil munkahely, akár irodai környezetben. Folyamatos szakmai fejlődés (kommunikáció, konfliktuskezelés, adminisztráció). Hosszú távú karrierút, akár vezetői irányba. Részmunkaidős vagy teljes munkaidős lehetőségek. Versenyképes fizetés, juttatásokkal. Jól hangzik igaz? Akkor találjuk meg a számunk megfelelő pozíciót!