A nagyobb cégek számára elengedhetetlen, a kisebb cégek számára pedig kötelezően ajánlott. Mi az? Hát persze, hogy a piackutatás. Enélkül olyan a vállalkozásunk a digitális ügynökség szerint, mintha céltalanul és vakon bóklásznánk egy hatalmas erdőben, ahonnan soha sincs kiút, soha sem találjuk a szabadulás felé vezető helyes utat. Ha egy profi online ügynökség áll a hátunk mögött, nagy valószínűséggel a célpiacunk feltérképezésében és meghatározásában is segítségünkre lesz. A digitális ügynökség szerint külön hangsúlyt kell fektetni a digitális fogyasztók igényeire és elvárásaira. Mik a célpiacunk vágyai? Mik a félelmei? Milyen problémákra tudunk mi és a termékeink megoldást nyújtani? Ezekre a kérdésekre jó eséllyel választ kaphatunk a piacunk átfogó kutatása által. Az online ügynökség azt tanácsolja, hogy a piackutatás ne egy egyszeri, hanem folyamatos tevékenység legyen. És mindenképpen javasolt piacot kutatni például, ha egy új termék bevezetésén gondolkodunk. A piacra dobás és bevezetés után már hiába vakargatjuk a fejünket, hogy a kutyának sem kell a termékünk. És nincs olyan szuper marketing tevékenység a földkerekén, amely ezen változtatni tudna, jelentősebb plusz anyagi befektetés nélkül.