MMI

Használj minél több fotót!

Sajnos még mindig nem lehet eleget hangoztatni, hogy a fotók mennyire fontosak és szükségesek. Milyen nagy mértékben hozzá tudnak járulni sikereinkhez. Egy digitális reklámügynökség ezért is fektet különösen nagy hangsúlyt arra, hogy ügyfeleinek megfelelő minőségű képes tartalmakat gyártson. A reklám ügynökség munkatársai már nem szívesen használnak stock fotókat, csak ha nagyon indokolt, vagy muszáj. Egyrészt, mert nagyon elcsépeltek, és bár ezek a fotók igen szépek, de sokszor nem hitelesek és a felhasználók visszajelzései alapján is sokkal inkább értékelik a valóban a cég életéről szóló, termékeiket bemutató valós képeket. Tehát a digitális ügynökség szerint képekből sosem elég. Most mondhatnád, hogy de hát neked olyan a szolgáltatásod, vagy termékeid, hogy arról aztán igen nehéz sok és ráadásul még kívánatos képet készíteni. De hidd el, a reklám ügynökség érti a dolgát és olyan fotókat fog készíteni vállalkozásodhoz profiljához igazodva, amin magad is meglepődsz majd. Persze a szó jó értelmében. Sok marketing guru hangoztatja már, hogy igazán nagy durranást a videós tartalmakkal lehet elérni, mi mégis azt javasoljuk, hogy ne az ide nekem az oroszlánt elvet kövesd. Inkább apránként haladj, főleg akkor, ha eddig még a képeid sem voltak rendben. A kevesebb néha több.

 

Vélemény, hozzászólás?