MMI

A túlélés kulcsa a rugalmasságban rejlik

Egy kiváló reklámügynökség, mondjukmint amilyen a reklámügynökség Debrecenben akkor lehet igazán sikeres, ha remekül képes alkalmazkodni napjaink változó világához. ajnos olyan korban élünk, amikor egyik napról a másikra is fenekestül felfordulhat a világ, a közelmúlt eseményei, a világjárvány ékes példa volt erre. Bizony aki eddig még nem tudta, az most talán megtanulta egy életre, hogy hiába minden tervezés, bármikor beüthet egy nemvárt esemény. A covid mindenkit váratlanul ért,és míg a legtöbben csak álmélkodtak, kapkodtak és pánikba estek, addig a reklámügynökség Debrecenben a kezdeti sokk után továbbra is szervezetten és a lehetőségekhez mérten hatékonyan végezte a munkáját. Hogy miért? Mert a reklámügynökség olyan csapattal dolgozik, amelynek tagjai egytől egyig profik és a rugalmasságban és az új helyzethez való alkalmazkodásban verhetetlenek. Figyelnek, naprakészek és képesek higgadtak maradni. Itt is bejön az a remek emberi tulajdonság, ami sajnos egyre ritkábban fedezhető fel, hogy nem panaszkodnak és nem a problémára fókuszálnak. Jöttek a pánikoló ügyfelek, mindenki megoldást akart és ha lehet azonnal. És ők meg is tettek minden tőlük telhetőt. Ha kell, bevállalták a túlórákat, az online meetingeket, a plusz munkát, és csak a cél lebegett a szemük előtt, hogy együtt, egy csapatként túléljék a nehéz heteket, hónapokat.

Vélemény, hozzászólás?